Marketing Šifra: B20041 | 4 ESPB

Opšte informacije
Nivo studija: Osnovne strukovne studije
Godina studija: 2
Semestar/Trimestar: 4
Uslov:
Cilj:
Ishod:
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Praktična nastava:
Literatura
  1. P. Bojović i dr, Poslovni marketing i oglašavanje, Žig, Beograd, 2009.
  2. P. Bojović (koautor), Marketing informacioni sistemi, Aurora, Vranje, 2009.
  3. P. Bojović i dr, Osnovi marketinga, Čigoja štampa, Beograd, 2004.
  4. M. Milisavljević, Marketing, Ekonomski fakultet, Beograd, 2008.
  5. B. Maričić, Ponašanje potrošača, Ekonomski fakultet, Beograd, 2009.
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja: 3
Vežbe: 1
Drugi oblici nastave: 0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
30
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
0
seminarski rad
20
kolokvijum
20
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
20
Usmeni ispit
10