Corporate Strategy Šifra: M25046 | 6 ESPB
Opšte informacije
Nivo studija:
Osnovne strukovne studije
Godina studija:
2
Semestar/Trimestar:
4
Uslov:
Cilj:
Ishod:
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Praktična nastava:
Literatura
- M. E. Porter, Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, New York, Free Press, 1980
- M. E. Porter, The Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. NY: Free Press, 1985
- M.E. Porter, "From Competitive Advantage to Corporate Strategy“, Haruard Business Reuieiv, maj-juni 1987
- M.E. Porter, The Competitiue Aduantage of Nations, The Free Press, Njujork, 1990
- V. Adam Branderburger i Barry Nalebuff, Co-opetition (Currency/Doubleday, Njujork, 1996).
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja:
3
Vežbe:
3
Drugi oblici nastave:
0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
10
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
0
seminarski rad
40
kolokvijum
0
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
50
Usmeni ispit
0