Corporate Strategy Šifra: M25046 | 6 ESPB

Opšte informacije
Nivo studija: Osnovne strukovne studije
Godina studija: 2
Semestar/Trimestar: 4
Uslov:
Cilj:
Ishod:
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Praktična nastava:
Literatura
  1. M. E. Porter, Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, New York, Free Press, 1980
  2. M. E. Porter, The Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. NY: Free Press, 1985
  3. M.E. Porter, "From Competitive Advantage to Corporate Strategy“, Haruard Business Reuieiv, maj-juni 1987
  4. M.E. Porter, The Competitiue Aduantage of Nations, The Free Press, Njujork, 1990
  5. V. Adam Branderburger i Barry Nalebuff, Co-opetition (Currency/Doubleday, Njujork, 1996).
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja: 3
Vežbe: 3
Drugi oblici nastave: 0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
10
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
0
seminarski rad
40
kolokvijum
0
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
50
Usmeni ispit
0