Marketing Šifra: 170407 | 6 ESPB
Opšte informacije
Nivo studija:
Godina studija:
3
Semestar/Trimestar:
6
Uslov:
Nema.
Cilj:
Cilj predmeta je sticanje osnovnih znanja i veština iz oblasti marketinga. Savladavanje metoda i tehnika koje se koriste u marketingu i njihova primena u procesu upravljanja marketingom
Ishod:
Nakon odslušanog kursa studenti će biti osposobljeni da planiraju, prate, realizuju i vrše kontrolu marketing procesa u samom preduzeću.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
- Marketing kao poslovna funkcija;
- Instrumenti marketing miksa;
- Razvijanje marketing strategija i planova;
- Snimanje marketinškog okruženja;
- Određivanje ciljnog tržišta;
- Marketing strategije;
- Strategije i politike prilagođavanja cena;
- Tradicionalni kanali promocije: promocija u štampi;
- Tradicionalni kanali promocije: promocija na radiju;
- Tradicionalni kanali promocije: promocija na televiziji;
- Tradicionalni kanali promocije: oglašavanje na javnim mestima;
- Tradicionalni kanali promocije: oglašavanje na sajmovima, nagradne igre i takmičenja, kuponi;
- Digitalni marketing;
- Trendovi u Marketingu.
Praktična nastava:
- Vrste i struktura marketing nastupa; Internet marketing plan: Analiza tržišta; Kreiranje strategija nastupa na tržištu i odabir kanala promocije; Planiranje Internet marketing budžeta; Formiranje tima i definisanje vremenskih rokova; Rad na više online platformi i sa više različitih marketing alata.
Literatura
- Jevremović M., Staletić N., Internet marketing - udžbenik, ATUSS, Beograd, 2021.
- Jevremović M., Staletić N., Internet marketing - priručnik za laboratorijske vežbe, drugo izdanje, ATUSS, Beograd, 2022.
- Kostić-Stanković M., Filipović V.,Štavljanin V., Marketing, FON, Beograd, 2019.
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja:
3
Vežbe:
2
Drugi oblici nastave:
0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
10
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
30
seminarski rad
0
kolokvijum
0
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
60
Usmeni ispit
0