Corporate Strategy Шифра: М25046 | 6 ЕСПБ

Опште информације
Ниво студија: Основне струковне студије
Година студија: 2
Семестар/Триместар: 4
Услов:
Циљ:
Исход:
Садржај предмета
Теоријска настава:
Практична настава:
Литература
  1. M. E. Porter, Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors, New York, Free Press, 1980
  2. M. E. Porter, The Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. NY: Free Press, 1985
  3. M.E. Porter, "From Competitive Advantage to Corporate Strategy“, Haruard Business Reuieiv, maj-juni 1987
  4. M.E. Porter, The Competitiue Aduantage of Nations, The Free Press, Njujork, 1990
  5. V. Adam Branderburger i Barry Nalebuff, Co-opetition (Currency/Doubleday, Njujork, 1996).
Број часова активне наставе (недељно)
Предавања: 3
Вежбе: 3
Други облици наставе: 0
Оцена знања (максималан број поена 100)
Предиспитне обавезе
Поени
активности у току предавања
10
активности на лабораторијским вежбама
0
семинарски рад
40
колоквијум
0
Завршни испит
Поени
Писмени испит
50
Усмени испит
0